Edukacija iz prava potrošača u digitalnom dobu u Udruženju obrtnika Split

Fotografije uz članak 1
02.11.2021

Na poziv Udruženja obrtnika Split u nastavku projekta „Trening za male i srednje poduzetnike iz prava potrošača u digitalnom dobu“, čije je provođenje produljeno i tijekom 2022. godine, održana je inicijalna edukacija za obrtnike. Nakon ovog inicijalnog treninga u dogovoru s predstavnicima udruženja organizirat će se nove edukacije za obrtnike iz pojedinih djelatnosti kako bi se tijekom treninga raspravila pitanja iz područja zaštite potrošača u digitalnom dobu koje trening pokriva, a s kojima se članovi HOK-a susreću u svome poslovanju.

Edukacija je obuhvatila pet modula:

1. Marketing i zahtjevi za predugovorno informiranje potrošača

2. Pravo potrošača na odustanak od ugovora sklopljenih na daljinu i van poslovnih prostorija

3. Pravo potrošača na garanciju za nedostatke na proizvodu

4. Nepoštena poslovna praksa i nepoštene ugovorne odredbe

5. Alternativno rješavanje potrošačkih sporova i online rješavanje potrošačkih sporova

Trening je provela nacionalna trenerica za Hrvatsku Suzana Kolesar.

Polaznici su znanja stečena na treningu ocijenili kao vrlo korisna za svoje poslovanje i odnose s potrošačima jer su dobili vrlo konkretne informacije i upute za svakodnevne situacije.

Edukacije su održane su sklopu europskog projekta „Trening za male i srednje poduzetnike iz prava potrošača u digitalnom dobu“ koji se pod sloganom „Spremni za prava potrošača“ (“Consumer Law Ready“) s istim modulima provodi u svim državama članicama EU, a u kojem je Hrvatska obrtnička komora nacionalni partner.

Više o projektu : https://www.consumerlawready.eu/