Odredbom članka 10. Zakona o zaštiti potrošača (NN br. 41/14), trgovac je dužan potrošačima omogućiti podnošenje pisanih prigovora u kojem navode nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu.
Članak 10. glasi:
"(1)Trgovac je dužan omogućiti potrošaču podnošenje pisanog prigovora u svojim poslovnim prostorijama i bez odgađanja pisanim putem potvrditi njegov primitak.
(2) Osim obveze iz stavka 1. ovoga članka, trgovac je dužan potrošaču omogućiti podnošenje pisanog prigovora putem pošte, telefaksa ili elektroničke pošte.
(3) Trgovac je dužan u poslovnim prostorijama vidljivo istaknuti obavijest o načinu podnošenja pisanog prigovora iz stavaka 1. i 2. ovoga članka.
(4) Osim obveze iz stavaka 1., 2. i 3. ovoga članka, trgovac koji pruža javnu uslugu dužan je na ispostavljenom računu vidljivo istaknuti obavijest o načinu podnošenja pisanog prigovora.
(5) Trgovac je dužan u pisanom obliku odgovoriti na prigovore iz stavaka 1., 2. i 4. ovoga članka u roku od 15 dana od dana zaprimljenog prigovora.
(6) Trgovac je dužan voditi i čuvati evidenciju prigovora potrošača iz stavaka 1., 2. i 4. ovoga članka na trajnom mediju godinu dana od dana primitka pisanog prigovora potrošača. "
Trgovac je, dakle, dužan:
Primjer obavijesti o podnošenju prigovora:
Cijenjeni potrošači !
Ukoliko imate primjedbe na kupljene proizvode ili uslugu, pisani prigovor možete osobno predati voditelju prodajnog objekta ili poslati:
Na Vaš prigovor pismeno ćemo odgovoriti u roku od 15 dana od zaprimanja istog.